.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستانش خالی بود اما دلش به وعده الهی گرم بود

مصطفی ساجدی، فعال رسانه‌ای با انتشار تصویری از لحظه متوقف کردن تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود، در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

 

این سه تصویر چقدر شبیه به هم هستند.

 

اگر بنا باشد معرفت، عدالت و یا شجاعت تصویر شود، هنرمند چاره‌ای ندارد جز یافتن و یا ساختن مصادیقی برای این مفاهیم. تصویر درگیری آن مرد بی‌نام و نشان شیرازی با یک تروریست سلاح به دست، محل پیوند مفاهیم و یافتن مصادیق است.

آنقدر مفاهیم درون قاب متکثر و متعدد است که به حکم «هر کسی از ظن خود شد یار من» هم بخواهیم نگاه کنیم، باز هم ناگزیر خواهیم بود از بیان «مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا».

 

من میخواهم تصویر آن جوان شیرازی را مصداق نبرد حق و باطل ببینم. مصداقی برای آیه 18 سوره انبیا؛ «ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آن را هلاک سازد؛ و این گونه، باطل محو و نابود می‌شود!»

 

امروز حق در لباس یک کارگر خدماتی متجلی شد. یک روز هم آن جوان شهید سبزواری با خون خود مسیر حق را به ما نشان داد. در جایی دیگر نبرد حق و باطل در یک تصویر شبانه و نمادین از موشک‌های فلسطینی‌ها دربرابر گنبد آهنین جلوه کرد. یک روز هم حق، در خیابان‌های لهستان و در قامت نوجوان پلیورپوش لهستانی که در مقابل سربازان شیطان صلیب در دست گرفت تجلی یافت.

 

نماد حق، در آن شب حمله سیاهی به صحن نور، دستانش خالی بود اما دلش به وعده الهی گرم بود. همچون تمام این مصادیقی که مرور کردم. اصلا حق همین شکلی است. هر کجا که در تاریخ دیده‌ایم، حق اینطور با دست‌های خالی به مصاف باطل رفته و تصویری از روز پیروزی در آخرالزمان را در امروز ما خلق کرده تا ببینیم و دلگرم باشیم که در نبرد آخرالزمانی حق علیه باطل، حتما أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ محقق خواهد شد.

 

   


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.